Wat als ik over de limiet van mijn pakket ga?

Categorie: Alles over webhosting

Kinamo hanteert geen “harde” limiet op pakketten. Daarentegen voeren wij regelmatig automatische controles uit op gebruik van resources zowel op vlak van processor, geheugen, opslagcapaciteit als dataverkeer.

Als blijkt dat u aan de limieten van het door u gekozen hosting abonnement zit zullen wij contact met u opnemen en een upgrade naar een hogere abonnementsformule voorstellen.


Verwante artikelen

Apache - SSL certificaat installeren

Dit artikel gaat ervan uit dat u uw certificaat ontvangen hebt van de certificaatuitgever en het wenst te installeren op...

Meer lezen

Hoe kan ik een .com, .net of .org domeinnaam verhuizen?

Als u een domeinnaam wil verhuizen met extensie .com, .net of .org (of anderen) van uw huidig hosting bedrijf naar...

Meer lezen

Hoe kan ik mijn website publiceren via FTP?

Als u gebruik maakt van een shared webhosting bij Kinamo, hetzij Linux hosting of Windows hosting, kan u gebruik maken...

Meer lezen

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Kinamo

Selecteer uw taal