Wat als ik over de limiet van mijn pakket ga?

Laatst bijgewerkt op 7 sep 2023 15:05:58.
Categorie: Alles over webhosting

Kinamo hanteert geen “harde” limiet op pakketten. Daarentegen voeren wij regelmatig automatische controles uit op gebruik van resources zowel op vlak van processor, geheugen, opslagcapaciteit als dataverkeer.

Als blijkt dat u aan de limieten van het door u gekozen hosting abonnement zit zullen wij contact met u opnemen en een upgrade naar een hogere abonnementsformule voorstellen.


Gerelateerde artikels

Hoe de taal van Kinamo webmail aanpassen

Dit FAQ-artikel legt uit hoe je de taal van de gebruikersinterface kunt aanpassen in Kinamo Webmail

Lees meer

Kan ik mijn e-mail online raadplegen (via webmail)?

Als u een e-mail heeft bij Kinamo kan u uw mailbox online raadplegen door te surfen naar webmail.kinamo.be. Het enige...

Lees meer

Instellen van een automatische SPAM filter via Kinamo Webmail

Heeft u een email bij Kinamo? Ontdek hier hoe u via de Kinamo Webmail een speciale filter kan aanmaken SPAM...

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Kinamo

Selecteer uw taal

Alle talen: