Wat als ik over de limiet van mijn pakket ga?

Laatst bijgewerkt op 7 sep. 2023 15:05:58.
Categorie: Alles over webhosting

Kinamo hanteert geen “harde” limiet op pakketten. Daarentegen voeren wij regelmatig automatische controles uit op gebruik van resources zowel op vlak van processor, geheugen, opslagcapaciteit als dataverkeer.

Als blijkt dat u aan de limieten van het door u gekozen hosting abonnement zit zullen wij contact met u opnemen en een upgrade naar een hogere abonnementsformule voorstellen.


Gerelateerde artikels

Managed services in the spotlight

Our system administrators have lifted a couple of cargo ships filled with containers of work. (yes, that pun was on...

Lees meer

Hoe een fout op te lossen bij het upgraden van ESXi 6.5 naar 7.0 update 2 via vSphere Lifecycle Manager.

Kinamo maintains multiple VMware vSphere clusters, not only for our own infrastructure, but also for a variety of customers. As...

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Kinamo

Selecteer uw taal

Alle talen: