Een tijd geleden nam TEDxFlanders contact op met ons om te horen of wij hen konden helpen met de ontwikkeling van een nieuwe website en hen konden bijstaan met de online communicatie op sociale media.
TEDxFlanders is een onafhankelijk georganiseerd TED evenement. Initieel gestart als eerst TEDx evenement in België in 2009, staat TEDxFlanders sinds de start voor het “delen van ideeën die het waard zijn om te verspreiden”.
Op 3 April 2019 organiseert TEDxFlanders het belangrijkste evenement van het jaar onder het thema NOW.
“NOW” is een oproep om het heden in al zijn complexiteit te begrijpen.
Voor TEDxFlanders is het “NOW” thema extra relevant daar het een opportuniteit is om een reflectie te maken van de wereld waar we vandaag in leven. We kijken terug naar ons verleden, onze geschiedenis en waar we vandaan komen. Vervolgens kijken we naar de toekomst en waar we naartoe willen. In elk geval, het vergt moed om in het hier en “Nu” te zijn!
Het “NOW” evenement neemt u mee op een reis met acht buitengewone sprekers en twee geweldige acts van België en over heel de wereld. De TEDxFlanders’ sprekers staan klaar om u te inspireren met hun verhalen.
Naast de verkondiging van hun hoofd event ‘Now’ vieren zij eveneens een unieke mijlpaal: het 10-jarig bestaan van TEDxFlanders.
We zijn dan ook trots om de website te mogen delen die tot stand gebracht werd in een nauwe samenwerking tussen TEDxFlanders en Kinamo.
Het hoofddoel van de website is om evenementen in de toekomst aan te kondigen en een hub te worden voor het verspreiden van de TEDxFlanders Ideeën.
De grafische elementen op de website werden geïnspireerd door de ‘heart of the X’ vorm of het kloppend hart van TEDxFlanders, waar mensen en ideeën samenkomen en waar de TEDx vonk het meest tastbaar is.
Kom eens langs en ontdek hoe we ook voor u een leuke en tegelijk efficiente website kunnen realiseren.