Gepubliceerd op 28 nov 2023.
Laten we beginnen met een dit: bedankt voor het lezen van dit bericht.
Vandaag is het er de perfecte gelegenheid voor, want het is Internationale Thank you day. Deze wordt elk jaar op 11 januari gevierd en heeft tot doel om mensen over de hele wereld aan te moedigen dankbaarheid te tonen aan de mensen om hen heen.
Als bedrijf wil Kinamo graag onze klanten, ons team en onze leveranciers bedanken. Ze hebben er allen op hun eigen manier aan bijgedragen dat Kinamo al meer dan 19 jaar bestaat.
We zijn dankbaar voor de vele projecten, uitdagingen en vragen van onze klanten.
Dankzij onze leveranciers en het Kinamo team kunnen we onze 99,99% uptime garanderen. Alsook een zeer goed gereviewde customer service voor onze klanten op ons vaandel dragen.
We vroegen ons af wat de beste aanpak zou zijn om onze dankbaarheid nog persoonlijker te laten uitkomen in deze post. Daarom stelde ons team voor om zelf ook enkele bedankjes toe te voegen.
*Er werden geen werknemers gedwongen of geschaad in dit proces.
CTO & netwerkbeheerder
Ik wil niet alleen onze klanten bedanken, maar ook al onze contacten. Of het nu leveranciers, collega's, ex-klanten of contacten zijn die geen klant zijn geworden, ik wil ze graag allemaal bedanken. En dit omdat ze allemaal op de één of andere manier Kinamo maken tot het bedrijf dat het nu is.
Ook een bedankt aan de collega's bij Kinamo. Zij maken van Kinamo een warm bedrijf waar we elkaar kennen en waar we elkaar helpen te groeien en te evolueren.
Bedankt aan onze klanten voor de uitdagende projecten en hun supportvragen.
Ik moet toegeven dat support niet altijd eenvoudig is. Maar ik ben dankbaar dat ik dit kan doen want ik weet dat het me uiteindelijk helpt om scherp te blijven en mijn expertise op te bouwen. Het voelt geweldig om te zien hoe ik een bijdrage kan leveren voor de bedrijven van onze klanten door hen te helpen oplossingen te vinden voor hun vragen.
Bedankt aan onze ex-klanten, hoewel onze wegen misschien zijn gescheiden, heeft onze uitwisseling ons nog steeds een ervaring gegeven die het bedrijf heeft gemaakt tot wat het nu is.
Bedankt aan alle prospects die geen klanten zijn geworden, jullie hebben ons de kans gegeven om na te denken over nieuwe oplossingen en hoe we onszelf verder kunnen verbeteren.
En last but not least, een bedankt aan onze families voor hun steun.
Digitaal expert & Projectmanager
Thank you day is een uitstekende gelegenheid om mijn waardering uit te spreken/schrijven voor de inspanningen die mensen leveren om elkaar te helpen, onze klanten te ondersteunen en om in het algemeen geweldig werk te leveren!
Bedankt aan bijna, huidige en vroegere klanten voor de mogelijkheid om te leren, te groeien en voor de toffe digitale dingen waar ik aan kan meewerken.
Bedankt Kinamo-team, om elke dag jullie expertise, motivatie en enthousiasme te delen. Samen met hen en dankzij hen kan ik onder andere meewerken aan de ontwikkeling van projecten variërend van webshops tot interessante websites en het creëren van online virtuele 360° tours met foto's, video's, 3D en VR. Hoe cool is dat!