Welke service level garanties (SLA) zijn van toepassing op een dedicated server?

Categorie: Managed Servers

Service Level Agreement SLA

Wij hechten uitermate belang aan een degelijke ondersteuning en service garanties waarop u kan rekenen. Een Kinamo dedicated server beschikt standaard over de Kinamo 'Standard' SLA.

Deze service level agreement geeft u reeds vele voordelen: uitgebreide monitoring, Next Business Day (NBD) reactie tijden voor kritische alarmen, uitgebreide firewall diensten, uitgebreide monitoring, remoot reboot mogelijkheden, Kinamo passive backup...

Wie nood heeft aan nog meer garanties kan een hoger service level agreement niveau kiezen tegen maandelijkse meerprijs.


Verwante artikelen

Nieuwsgierig naar de Belangrijkste Garanties van SSL-certificaten?

SSL-certificaten zijn niet langer een optionele extra, maar een essentieel onderdeel geworden van het beveiligen van websites in de moderne...

Meer lezen

Ontdek hier hoe we een blokkerende fout hebben opgelost bij het upgraden van ESXi 6.5 naar 7.0 update 2 via vSphere Lifecycle Manager.

Kinamo onderhoudt meerdere VMware vSphere clusters, niet alleen voor onze eigen infrastructuur, maar ook voor verschillende klanten. Zoals je misschien...

Meer lezen

Mac Mail: instellen van inkomende (IMAP) en uitgaande server (SMTP) gegevens.

Volg onderstaande stappen om uw Kinamo e-mail account in te stellen in de Mac Mail toepassing voor OS X. Zo...

Meer lezen

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Kinamo

Selecteer uw taal