Welke service level garanties (SLA) zijn van toepassing op een dedicated server?

Laatst bijgewerkt op 28 sep. 2023 10:32:28.
Categorie: Managed Servers

Service Level Agreement SLA

Wij hechten uitermate belang aan een degelijke ondersteuning en service garanties waarop u kan rekenen. Een Kinamo dedicated server beschikt standaard over de Kinamo 'Standard' SLA.

Deze service level agreement geeft u reeds vele voordelen: uitgebreide monitoring, Next Business Day (NBD) reactie tijden voor kritische alarmen, uitgebreide firewall diensten, uitgebreide monitoring, remoot reboot mogelijkheden, Kinamo passive backup...

Wie nood heeft aan nog meer garanties kan een hoger service level agreement niveau kiezen tegen maandelijkse meerprijs.


Gerelateerde artikels

Managed services in the spotlight

Our system administrators have lifted a couple of cargo ships filled with containers of work. (yes, that pun was on...

Lees meer

Hoe een fout op te lossen bij het upgraden van ESXi 6.5 naar 7.0 update 2 via vSphere Lifecycle Manager.

Kinamo maintains multiple VMware vSphere clusters, not only for our own infrastructure, but also for a variety of customers. As...

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Kinamo

Selecteer uw taal

Alle talen: