Probleem met instellen van de uitgaande server op iPad en iPhone

Laatst bijgewerkt op 28 sep. 2023 10:32:34.
Categorie: E-mail

iOS iPad iPhone SMTP

Gebruikers van iOS (iPad, iPhone) kunnen problemen ondervinden bij het instellen van hun Kinamo e-mail account.
iOS heeft de neiging alle voorgaande SMTP servers (uitgaande servers) te laten staan, ook al zijn deze niet langer in gebruik.

De correcte uitgaande server (SMTP) van Kinamo

Zorg er daarom voor dat u in de lijst met uitgaande servers (SMTP servers) slechts één maal de uitgaande e-mail server van Kinamo heeft staan, namelijk:

mail-smtp-out.kinamo.be

en eventueel andere uitgaande servers van uw provider (bvb. relay.skynet.be of uit.telenet.be).

Verwijderen van ongebruikte SMTP servers op iOS

U kan uitgaande SMTP servers verwijderen via Instellingen, E-mail, contactpersonen, agenda.

  1. Klik vervolgens op de door u ingestelde account onder Accounts.
  2. Klik daarna op de ingestelde account, vervolgens Uitgaande mail server (SMTP) en verwijder uit de lijst met Andere SMTP servers de servers die u niet langer gebruikt.

Gerelateerde artikels

Ik krijg een melding dat mijn mailbox vol is, wat moet ik doen?

De Kinamo mailserver stuurt automatisch een melding uit als uw e-mailadres op 95% van zijn capaciteit zit. In dat geval...

Lees meer

Mails verstuurd naar gmail.com komen niet toe bij de ontvanger

Berichten die verzonden worden naar een gmail.com adres komen niet toe bij de ontvanger. De verzender krijgt een foutmelding terug...

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Selecteer uw taal

Alle talen: