Laatst bijgewerkt op 28 sep 2023 10:31:54.
Categorie:
E-mail
Het e-mail verkeer bij Kinamo wordt onderworpen aan een uiterst strenge anti-spam controle. Onze spamfilters maken gebruik van verschillende technieken om spam te analyseren: heuristische programma's zoals SpamAssassin en Bayes filters, online checks via razor en pyzor, en DCC (Distributed Clearinghouse), Spamhaus, enz.
Elk bericht dat naar u verzonden wordt zal streng gecontroleerd
worden door onze anti-spam software. Aan de hand van publiek
toegankelijke lijsten, filters en bepaalde regels zal bepaald worden of
het bericht dat men u probeerde te verzenden potentieel als 'ongewenst'
kan overkomen.
Indien dit het geval is zal het bericht ongewijzigd
naar u doorgezonden worden, maar komt in het onderwerp volgende regel te
staan:
[Kinamo SPAM Filter]
Zo kan u in uw e-mail programma eenvoudig selecteren op onderwerp en de berichten alsnog in de prullenmand plaatsen.
Berichten waarvan wij 100% zeker zijn dat deze als ongewenst kunnen beschouwd worden, zullen sowieso door onze filters verwijderd worden.
Via
doorlopend geupdate blacklists van IP-adressen die bekend staan als
verstuurders van spam en virussen, CBL en XBL databases, wordt verkeer
aan de oorsprong geblokkeerd.
Op die wijze filteren wij reeds 90% van het ongewenste e-mail verkeer. Wees gerust, het betreft verkeer afkomstig van mailservers die niet door uw correspondenten gebruikt worden.
Les messages en provenance de serveurs mail qui sont fichés comme des sources de spam et de virus seront bloqués dès le départ.
Ceci se fait à l'aide de bases de données d'adresses IP blouquées mises à jour en continu, qui contiennent des listes de sources de spam et de virus (CBL et XBL). Ne vous en faites pas, vos correspondants n'emploient pas ces serveurs mail, il n'y a aucun danger que leurs e-mails soient bloqués par erreur.
Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!