Beschikt mijn virtuele server over een Service Level Agreement (SLA)?

Laatst bijgewerkt op 28 sep. 2023 10:32:23.
Categorie: Cloud servers

Cloud Servers SLA Virtuele Servers

Uw virtuele server (VPS) beschikt standaard enkel over een 'best effort' Service Level Agreement en is onderhevig aan de standaard ondersteuning die wij bieden aan onze shared hosting (webruimte) klanten. U kan zoals elke Kinamo klant beroep doen op onze uitstekende support desk, zowel telefonisch als via e-mail.

Op virtuele servers is het mogelijk om een Service Level Agreement (SLA) aan te vragen tegen meerprijs. Wie nog meer garanties wil wordt aangeraden om over te schakelen naar onze op VMware gebaseerde virtuele server hosting, de Kinamo Cloud.

Kinamo garandeert weliswaar een uptime van 99,99% op zijn netwerk, en als virtuele server klant geniet u mee van deze kwaliteit!


Gerelateerde artikels

Managed services in the spotlight

Our system administrators have lifted a couple of cargo ships filled with containers of work. (yes, that pun was on...

Lees meer

Hoe een fout op te lossen bij het upgraden van ESXi 6.5 naar 7.0 update 2 via vSphere Lifecycle Manager.

Kinamo maintains multiple VMware vSphere clusters, not only for our own infrastructure, but also for a variety of customers. As...

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Kinamo

Selecteer uw taal

Alle talen: