Beschikt mijn virtuele server over een Service Level Agreement (SLA)?

Laatst bijgewerkt op 28 sep 2023 10:32:23.
Categorie: Cloud servers

Cloud Servers SLA Virtuele Servers

Uw virtuele server (VPS) beschikt standaard enkel over een 'best effort' Service Level Agreement en is onderhevig aan de standaard ondersteuning die wij bieden aan onze shared hosting (webruimte) klanten. U kan zoals elke Kinamo klant beroep doen op onze uitstekende support desk, zowel telefonisch als via e-mail.

Op virtuele servers is het mogelijk om een Service Level Agreement (SLA) aan te vragen tegen meerprijs. Wie nog meer garanties wil wordt aangeraden om over te schakelen naar onze op VMware gebaseerde virtuele server hosting, de Kinamo Cloud.

Kinamo garandeert weliswaar een uptime van 99,99% op zijn netwerk, en als virtuele server klant geniet u mee van deze kwaliteit!


Gerelateerde artikels

Hoe de taal van Kinamo webmail aanpassen

Dit FAQ-artikel legt uit hoe je de taal van de gebruikersinterface kunt aanpassen in Kinamo Webmail

Lees meer

Kan ik mijn e-mail online raadplegen (via webmail)?

Als u een e-mail heeft bij Kinamo kan u uw mailbox online raadplegen door te surfen naar webmail.kinamo.be. Het enige...

Lees meer

Instellen van een automatische SPAM filter via Kinamo Webmail

Heeft u een email bij Kinamo? Ontdek hier hoe u via de Kinamo Webmail een speciale filter kan aanmaken SPAM...

Lees meer

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Kinamo

Selecteer uw taal

Alle talen: