Beschikt mijn virtuele server over een Service Level Agreement (SLA)?

Categorie: Cloud servers

Cloud Servers SLA Virtuele Servers

Uw virtuele server (VPS) beschikt standaard enkel over een 'best effort' Service Level Agreement en is onderhevig aan de standaard ondersteuning die wij bieden aan onze shared hosting (webruimte) klanten. U kan zoals elke Kinamo klant beroep doen op onze uitstekende support desk, zowel telefonisch als via e-mail.

Op virtuele servers is het mogelijk om een Service Level Agreement (SLA) aan te vragen tegen meerprijs. Wie nog meer garanties wil wordt aangeraden om over te schakelen naar onze op VMware gebaseerde virtuele server hosting, de Kinamo Cloud.

Kinamo garandeert weliswaar een uptime van 99,99% op zijn netwerk, en als virtuele server klant geniet u mee van deze kwaliteit!


Verwante artikelen

Apache - SSL certificaat installeren

Dit artikel gaat ervan uit dat u uw certificaat ontvangen hebt van de certificaatuitgever en het wenst te installeren op...

Meer lezen

Hoe kan ik een .com, .net of .org domeinnaam verhuizen?

Als u een domeinnaam wil verhuizen met extensie .com, .net of .org (of anderen) van uw huidig hosting bedrijf naar...

Meer lezen

Hoe kan ik mijn website publiceren via FTP?

Als u gebruik maakt van een shared webhosting bij Kinamo, hetzij Linux hosting of Windows hosting, kan u gebruik maken...

Meer lezen

Extra hulp nodig?

Werden niet al uw vragen beantwoord?
Geen nood, via een support aanvraag helpen wij u graag verder!

Kinamo

Selecteer uw taal